High school year Missouri

Vliegticket!

Hallo allemaal,

Er is weer een kleine update dat mijn High School jaar een stukje dichterbij brengt. Ik kreeg donderdag namelijk een mail van Travel Active dat ze mijn vliegticket naar New York hebben geboekt. Woensdag 29 juli om 9.15 verlaat ik nederland voor ruim 10 maanden om een geweldig jaar in Amerika tegemoet te gaan!

Maar voordat ik door vlieg naar mijn gastgezin, ga ik eerst nog twee dagen New York bekijken met een groep jongens en meiden die ook een High School jaar gaan doen. Tot nu toe weet ik van twee meiden dat ze ook in die groep zitten. Ik heb er heel veel zin in!

Ik wist eerst nog niet hoe laat ik in St. Louis aan zou komen, maar mijn gastgezin wist dat al wel en zij vertelden me dat ik op 1 augustus om 9 uur 's ochtends daar land. Dit betekent vroeg m'n bed uit maar het is voor een hele leuke reden!!

Nu dit ook bekend is, is het enige wat nog moet gebeuren voor ik echt kan vertrekken, een visum halen, een laatste informatie dag en natuurlijk slagen voor mijn examens.

Ik heb ondertussen ook al veel contact gehad met mijn gastgezin en double placement en ze zijn allemaal heel erg aardig!

Liefs Rachel

The world is a book and those who do not travel read only one page...

Reacties

Reacties

Willemijn

Super!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active