High school year Missouri

Ik heb een gastgezin!

Heei,

Vanmiddag kreeg ik super goed nieuws, ik heb namelijk een GASTGEZIN

Laughing
!! Dit was echt een stuk sneller dan verwacht want er was gezegd dat je er van uit moest gaan dat het ongeveer 3 maanden zou duren voordat er een gastgezin voor je gevonden was. Ik ben echt super blij en kan dus het nieuwe jaar knallend beginnen!

Mijn gastgezin woont in Old Monroe, Missouri. Dit is een klein dorpje vlakbij St Louis. Het gezin bestaat uit:

  • Moeder Michelle, ze is 44 en is een lerares
  • Vader Rodney, hij is 42 en is een elektriecien
  • Broer Bailey van 16
  • Zusje Breana van 13

Giovanni, een Italiaanse jongen, komt ook bij hun wonen als exchange student. Dat is dus wel even iets anders dan 1 zus wat ik gewend ben. Ze houden allemaal heel veel van sport en vinden familie heel belangrijk.

De school waar ik kom staat in Winfield en heet 'Home of the warriors'. Het lijkt me een hele leuke school, er zijn namelijk heel veel verschillende sporten en activiteiten die je kunt doen, zoals: Baseball, Cheerleading, Soccer, maar ook is er een koor een een jaarclub.

Ik ben echt ontzettend blij dat ik een jaar bij hun mag wonen en kijk er heel erg naar uit!

Liefs Rachel

The world is a book and those who do not travel read only one page...

Reacties

Reacties

Karianne

Super leuk! Gefeliciteerd!!

Rachel

Dankjewell!!

luna

Whohooo, lekker eind van 2014! Tot zaterdag :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active